Lawnscaping Challenge #116

Too cute to spook sponsered by LAWN FAWN

Heute habe ich eine Karte für meinen ersten Challenge Beitrag für LawnFawn erstellt und noch für die Lieblingschallenge "The Dailer Marker Challenge" :)  Das Thema von LawnFawn ist "too cute to spook" ist auch eines meiner Lieblingsthemen.



I have created a card for my first entry of a challenge by Lawn Fawn. :) The theme is one of my fav themes .. cute and spooky - what do I want more? :) The card will also enter "The Daily Marker Challenge" from Kathy.




Der Hintergrund wurde geprägt und dem süßen Waschbären aus dem Holiday Party Animal Set von Lawn Fawn habe ich ein paar Spinnenbeine auf den Rücken gebunden :) 

Gute Nacht ihr Lieben :)



The background was embossed with a spiderweb. I have doodled spider legs to the back of cute racoon from the Holiday Party Animal set (by Lawn Fawn). 

Have a good night crafty people :)




2 Kommentare: